Treceți la conținutul principal

Crema hidratanta de noapte Derma E - review

  Hello! Astazi o sa va povestesc despre crema mea favorita din ultima perioada. Cand vine vorba de produse pentru ten, mai intotdeauna le incerc cu timiditate pentru ca putine imi priesc cu adevarat si daca descopar ceva potrivit stiu sa apreciez momentul si imediat dau sfoara-n tara pe blog :). Crema de la Derma E mi se parea promitatoare pentru ca am scrubul de microdermabraziune de la acest brand care m-a cucerit de la prima folosire, dar am si incercat niste mostre de crema de zi hidratanta care mi s-au parut bune, asa ca n-am rezistat tentatiei de-a vedea efectele acestei pomezi.



   Trebuie sa-i dau un mare plus ambalajului. Arata atat de bine, recipientul e din sticla si foarte solid lucrat, atentia la detalii e foarte bine pusa la punct. E ceva mai mare decat alte creme, are 56 de grame si aceasta crema se adreseaza tenului normal si uscat. Nu exista precizata o limita de varsta, dar pentru ca are acid hialuronic in compozitie ce lupta impotriva ridurilor si ofera fermitate pielii, as zice ca e potrivita de la 25 de ani in sus.Textura este destul de densa, trebuie sa folosesc doar o cantitate mica iar mirosul este destul de puternic iar mie imi aminteste de guma de mestecat Juicy Fruit - fructata si putin condimentata. Inca de la primele aplicari am constatat ca e un produs foarte bun: hidrateaza in profunzime si pentru mult timp, netezeste linile fine si, per ansamblu, ofera tenului multa suplete si impresia de piele mai tanara. O folosesc de obicei doar seara, asa cum e si indicat, dar daca stiu ca stau in casa intr-o anumita zi, o aplic si dimineata. Imi place ca se absoarbe rapid si sa nu uit sa mentionez ca aceasta crema este vegana, nu are parabeni, sulfati, ulei mineral, lanolina.


  Nu pot sa nu observ laudele la produsele Derma E atat pe canalele straine de Youtube (din SUA a plecat fenomenul) si mai nou si la noi in tara. Si nu pot sa ma alatur celor care iubesc acest brand. Chiar sunt atat de bune pe cat se spune si eu as incerca aproape tot de pe site. Apropo de pagina, mai multe informatii, gama completa si alte detalii gasiti pe dermae.ro. Au pana si gel pentru cicatrici si crema pentru psoriazis.


   Din partea mea, nota 10.






Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader