Treceți la conținutul principal

Candle addict? Yes I am!

  Salutare! Dintotdeauna mi-au placut lumanarile, dar anul acesta m-a apucat nebunia mai rau decat oricand. Si tot in ultima vreme am inceput sa vreau lumanari cat mai puternic aromate. Daca inainte ma multumeam si cu lumanari mai delicate, acum vreau miresme patrunzatoare!


  Azi va arat ce lumanari am incercat eu in iarna asta (avand in vedere ca iarna a inceput de trei saptamani, stau bine!)


   De cand am vazut ca exista si la noi editia limitata Glade, m-a apucat agitatia. E drept ca in alte tari exista si mai multe lumanari, dar m-am bucurat si pentru ce am gasit la noi in magazine!


  Velvet Tea Party - e o lumanare de-un albastru superb si cu miros de bombonele, deci e dulce, dar si usor acrisoara! Aroma persista mult si toata camera mirosea de la lumanarea neaprinsa! Am terminat-o de ceva vreme si parca mai vreau una.

 Cand am vazut Glade-ul cu miere si ciocolata, am trecut-o la finalul listei fiindca aromele de acest gen nu sunt chiar favoritele mele si mizez pe cele mai fructate. Ei bine, cand am mirosit-o in Auchan, am zis ca moooor de placere! Nu e gretoasa deloc, e doar dulcica si destul de diafana. Si mirosul ei persista bine in camera si nu e deloc inecacioasa.

  O lumanare Glade costa cam 18 lei, ceea ce mi se pare ok fiindca n-o ard in fiecare zi, dar la doua tot o ard :)).


  La Lidl exista uneori lumanarile Melinera. V-a povestit si Diana (By Dee make-up and more) despre ele. Faceam si eu parte dintre cei care credeau ca nu sunt persistente dar iata ca am avut si eu ocazia sa incerc una. Imi pare rau ca nu mi-am luat-o pe cea cu vanilie...
  Mi-a placut la nebunie atat ambalajul, cat si nuanta de verde a lumanarii! Iar mirosul e de prajiturele. Persista uimitor de mult si aroma e asa de placuta, destul de delicata, de parca ai in fata un platou cu fursecuri! Pretul e doar 10 lei, deci e ireprosabila, doar ca nu exista intotdeauna in Lidl.



  Am mai incercat o piticanie de la Pepco :)). Cica are aroma de mar verde. A mirosit atat de putin si de slab incat de abia am simtit-o. Pacat, ca era tare dragalasa. Doar de ars, s-a ars destul de incet.


  Dupa cum puteti observa, nu m-am concentrat pe arome specifice de iarna (exceptand Melinera). Inca mai oscilez daca sa-mi iau Glade cu mar si scortisoara, fiindca am avut-o anul trecut si-a fost bestiala. Oricum, iarna asta o sa mai ard o gramada, sunt sigura! :))





Kissez!

Comentarii

  1. Si eu ador lumanarile, dar din pacate nu am dat de una care sa imi placa la nebunie si sa se simta mirosul in toata camera, insa o sa le incerc si pe cele de la Glade ca m-ai facut curioasa. De obicei aprind lumarile pentru atmosfera care o creeaza :D
    Pentru miros am cumparat de la Areon un parfum in care se pun betisoare parfumate si e cel mai bun parfum de acest gen care l-am avut vreodata. Chiar miroase in toata casa foarte frumos de la el. Se simte inca de cand intru pe usa, desi tin parfumul in camera :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru mine cele de la glade sunt cele mai bune, nu m-a dezamagit niciuna incercata :).

      nu stiu de ce nu am fost niciodata tentata sa cumpar parfumuri, uleiuri si alte lucruri pentru aromaterapie si m-am multumit mereu cu lumanarile...

      Ștergere
  2. Ce frumoase cele de la Glade! Si mie imi plac lumanarile :)
    Ultima care am cumparat-o e de la Farmland Candle, si se numeste Crushed Berries. Nu stiu daca in Romania se gasesc. E grozava! E mare (100x135mm), intr-un borcan de sticla cu capac, si acesta tot din sticla. Are un miros foarte puternic. De obicei o tin acoperita, ii scot capacul doar cand o aprind. Are o aroma acrisoara, asa cum imi place mie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, cum de n-o știam pe aia cu miere și ciocolată? Am nevoie de ea în viața mea! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca nu ar fi mirosit-o maica-mea in auchan, n-as fi bagat-o in seama. trebuie sa-i multumesc ei :)).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla