Treceți la conținutul principal

Oferte de Black Friday

  Hey! Am zis ca ar fi util sa fac o scurta lista cu ofertele speciale de Black Friday si in postarea aceasta veti gasi ce mi s-a parut mie mai interesant, asa, la prima vedere:


- in primul rand Elefant promite de la ora 22:00 o serie de reduceri importante la parfumuri (disconturi de pana la 70%), genti (45% off), ceasuri (aproximativ 30%) si, bineinteles, carti!



- Meli Melo au oferta de 30% off la la aproape toate produsele de pe site, iar la produsele de sezon 50% off



- Yves Rocher au reducere de 50 de lei la comenzi de 150 de lei cu codul BLACK50 si o multime de produse cu pretul redus la jumatate.



-Rangali au iar oferte faine, pana pe la 50% off si comercializeaza produse bio!




- Dasha au transport gratuit peste 200 de lei si urmatoarea oferta:
- ghete din piele naturală 100% de la 179 lei
- botine din piele naturală 100% de la 189 lei
- genți din piele naturală 100% de la 195 lei
- cizme din piele naturală 100% de la 279 lei
- genți din piele ecologică de la 85 lei
- pantofi office din piele naturală 100% de la 209 lei
- pantofi Oxford din piele naturală 100% de la 149 lei
- portofele din piele naturală de la 59 lei


- Nemira are urmatoarele promotii:
Noutati - 40% reducere
Pachetele Nemira - 55% reducere
Peste 400 de titluri - 50% reducere
Ebook-uri - 30% reducere



- Kurtmann  au 17000 de produse in oferta si peste 4000 de modele care vor fi reduse cu 50%.



- Quick 24  au preturi incepand de la 5 RON, reducere pana la 80%. In oferta veti gasi imbracaminte, incaltaminte, articole de bucatarie, electrocasnice, idei de cadouri si decoratiuni de Craciun si multe altele. 



- in plus, m-am gandit ca ar fi util sa va spun despre Answear, cel mai mare retailer online de moda din Polonia care ofera produse 100% originale de la 200 de branduri premium.  La produsele de sezon reducerile sunt de 50% si primiti 50 de lei reducere la prima comanda si transportul gratuit daca va abonati la newsletter! In opinia mea chiar sunt oferte bune pe site-ul acesta si sunt tentata sa fac o comanda!



  Promotiile devin active in jurul orei 22:00! Spor la cumparaturi! ;)



Kissez!

P.S. Postarea de maine va aparea mai tarziu de ora 9 ;).
Answear este cel mai puternic retailer online de modă din Polonia ce și-a creat reputația pe baza unor valori de la care nu se îndepărtează – We care and We try harder! Experții Answear călătoresc mereu pentru a descoperi cele mai potrivite creații din cele mai recente colecții ale brand-urilor de top.
Suntem siguri de ceea ce promovăm, pentru ca tu să fii sigur de ceea ce porți!
Esența ANSWEAR.RO este compusă din branduri și servicii de top.
Venim cu un portofoliu de produse 100% originale de la peste 200 de branduri premium, 50 RON reducere la prima comandă, transport și retur gratuit
- See more at: https://blog.2parale.ro/2015/11/cumparaturi-fara-limite-de-la-answear-ro/?utm_source=Newsletter+2Parale&utm_campaign=e75f147821-Newsletter_afiliati_12_11_2015&utm_medium=email&utm_term=0_d3a78d181e-e75f147821-411947913#sthash.rGyJ6WHm.dpuf
Answear este cel mai puternic retailer online de modă din Polonia ce și-a creat reputația pe baza unor valori de la care nu se îndepărtează – We care and We try harder! Experții Answear călătoresc mereu pentru a descoperi cele mai potrivite creații din cele mai recente colecții ale brand-urilor de top.
Suntem siguri de ceea ce promovăm, pentru ca tu să fii sigur de ceea ce porți!
Esența ANSWEAR.RO este compusă din branduri și servicii de top.
Venim cu un portofoliu de produse 100% originale de la peste 200 de branduri premium, 50 RON reducere la prima comandă, transport și retur gratuit
- See more at: https://blog.2parale.ro/2015/11/cumparaturi-fara-limite-de-la-answear-ro/?utm_source=Newsletter+2Parale&utm_campaign=e75f147821-Newsletter_afiliati_12_11_2015&utm_medium=email&utm_term=0_d3a78d181e-e75f147821-411947913#sthash.rGyJ6WHm.dpuf
Answear este cel mai puternic retailer online de modă din Polonia ce și-a creat reputația pe baza unor valori de la care nu se îndepărtează – We care and We try harder! Experții Answear călătoresc mereu pentru a descoperi cele mai potrivite creații din cele mai recente colecții ale brand-urilor de top.
Suntem siguri de ceea ce promovăm, pentru ca tu să fii sigur de ceea ce porți!
Esența ANSWEAR.RO este compusă din branduri și servicii de top.
Venim cu un portofoliu de produse 100% originale de la peste 200 de branduri premium, 50 RON reducere la prima comandă, transport și retur gratuit
- See more at: https://blog.2parale.ro/2015/11/cumparaturi-fara-limite-de-la-answear-ro/?utm_source=Newsletter+2Parale&utm_campaign=e75f147821-Newsletter_afiliati_12_11_2015&utm_medium=email&utm_term=0_d3a78d181e-e75f147821-411947913#sthash.rGyJ6WHm.dpuf

Comentarii

  1. Iti dai seama ca deja am intrat pe Answear, sa ochesc cate o chestie :))
    Nu stiam de acest site.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu știam de Answer, nu-l cunosc. O să mă uit, deși sper să nu mai pun ochii pe nimic, am deja wishlist destul de mare. :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla