Treceți la conținutul principal

Geluri de dus Refan: Energy&Refresh - review

   Hey! Incepem saptamana cu o postare despre cele doua geluri de dus marca Refan pe care le-am incercat. Fiecare costa doar 6 lei pentru 250 de ml si le puteti gasi site-ul Danka.

   Cand le-am primit, m-am vazut fata in fata cu o dilema: pe care sa-l incep intai? Amandoua pareau revigorante, dar intre notele acvatice si cea de menta am oscilat vreo doua ore. Intr-un final l-am ales pe cel din urma, in special pentru faptul ca produse cu aroma de menta nu se gasesc chiar pe toate drumurile. A doua zi l-am inceput si pe celalalt. Se comporta asemanator, doar mirosul difera si de aceea am decis sa le fac review impreuna.








    Textura este destul de lichida si trebuie ceva mai mult produs ca sa ajunga sa faca spuma suficienta. Nu usuca deloc pielea, o lasa parfumata pentru scurta vreme. Ambalajul e usor de folosit si permite si scoaterea ultimei picaturi de gel, doar ma stiti pe mine ca trebuie sa folosesc produsele pana la ultimul strop :)).


   Ambele sunt fresh: cel cu menta este atat de energizant, incat oricat as fi fost de obosita cand intram la dus, ieseam de acolo cu forte proaspete. Pe mine acest miros ma duce cu gandul la munte, deoarece il asociez putin si cu mirosul de brad. Cel cu delfini pe eticheta este cu note marine. Din acest motiv l-am carat dupa mine tocmai in Grecia si acolo am folosit mare parte din el. S-a potrivit perfect in peisaj, mirosul sau fiind in acord perfect cu ideea de vacanta.


   Teoretic, aceste doua produse pot fi folosite si pe post de sampon. Eu am sarit peste acest aspect deoarece parul meu are toanele lui si evit experimentele. Totusi, nu pot sa nu mentionez utilitatea unui produs 2 in 1 in momentul in care pleci intr-o vacanta: loc mai putin ocupat in bagaj, dar si pe etajera hotelului :). In plus, gelurile Refan sunt foarte inguste, asa ca pot fi pitite in cele mai mici bagaje ;). Nota mea pentru ele este 9.


  In gama mai exista inca doua sortimente, care-mi par si ele foarte interesante.

  Voi ati incercat gelurile de dus Refan?



Kissez!

Comentarii

  1. Buna. N-am auzit pana acum de aceste produse, dar cel cu menta mi-a atras atentia. De ani buni folosesc gelurile de dus Yves Rocher si uneori Nivea sau Dove.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu sunt mai mult cu cien, senses de la avon si balea :).

      Ștergere
    2. Mi-am cumparat gelul de dus cu menta si mi-a facut o prima impresie buna. Ms pentru pont!

      Ștergere
  2. Alina, am folosit din aceeasi gama un gel de dus Refan adus din Bulgaria de o prietena; cu pepene galben si piersica! Tare mult mi-a mai placut!!! Le-as incerca si pe acestea...:)

    Kisseeees!
    Ilda
    Lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut buretele exfoliant cu aromele astea si miroase divin :).

      Ștergere
  3. Desi am mai auzit de ei nu am avut posibilitatea de a le incerca produsele, eram atrasa de alte branduri :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi se intampla sa vreau produse de la o firma si sa nu apuc sa le iau... prea multe optiuni :)).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla