Treceți la conținutul principal

Comanda mea pe Outlet Prix

  Salut! Saptamana trecuta va povesteam despre cat de mult imi plac outlet-urile si cat ma bucur cand vad ca a mai aparut unul nou. Outlet Prix a fost primul magazin descoperit in 2014, asa ca pot spune ca am inceput acest an cu dreptul. Ieri mi-am ridicat coletul de la ei si sunt foarte multumita :).

   Am optat pentru un body Bershka. Arata foarte bine si din poza de pe site, insa in realitate este superb. M-am chinuit mult cu pozele, deoarece zilele sunt noroase aici, la mine si asta nu ma ajuta deloc. Mi-a placut foarte mult negrul intens, dar si modelul delicat de pe suprafata lui. Combina simplitatea cu un accent chic si asta m-a cucerit pe loc. In plus, partea interioara este de bumbac in proportie de 95%, asa ca e placut pe piele. Pretul sau real este de 20 de euro, insa pretul Outlet Prix a fost de doar 29.99 lei. Acum nu se mai gaseste pe site, insa sigur veti gasi multe hainute care sa va placa.


  Probabil observati acea "pata". Nu e nimic ingrijorator. Am facut 15 poze si apare in toate, deoarece exact acolo se afla o eticheta si deniveleaza materialul delicat si fara cusur al body-ului.


  In colet am gasit si doua surprize :). Am primit o curea intr-o nuanta inchisa de rosu si cu un model absolut adorabil pe toata lungimea ei. Catarama imi place mult, pentru ca e simpla :). Si imi vine perfect!

 Si un set de bratari super-simpatice in valoare de 5 euro, de la Blanco. Singura problema este ca nu stiu care fruct imi place mai mult :). De abia astept sa vina vara sa le port.


  Va place site-ul Outlet Prix? :) Si nu uitati, la fiecare comanda primiti cadou un accesoriu (bratara sau curea)!


Kissez!

Comentarii

  1. ce dragut e body-ul.. imi place la nebunie.. :X arata foarte bine.. :) chiar mi-ar trebui si mie unul.. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi amintesc ca am vazut body-ul de mai sus la 5 eur. l-am probat si eu, dar nu stiu ce nu mi-a convenit. mi-a parut rau, pentru ca era asa moale..
    sa il porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  3. cât de frumoase sunt brățările. Adorabile. Sa le porti cu plăcere.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce body dragut ti-ai luat! Este cu umerii goi, nu are bretele? Arunc si eu privire pe site indata :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim de pont.Nu stiam de acest site mai ales ca ador shopping-ul online.

    RăspundețiȘtergere
  6. cum aflu prima dată de acest outlet, așa că o să intru imediat pe el. Imi plac outleturile, pentru ca prefer sa fac smart shopping si sa nu arunc un pumn de bani pe o haina doar pt ca abia a aparut in nu stiu ce magazin cunoscut.
    Body-ul este tare frumos, îmi place atat modelul, cat si faptul ca nu are bretelee. Să îl porți cu multă, multă plăcere.
    Cureua este frumușică-foc, mai ales că are modelul acela floral și catarama cu aspect vintage.

    Te astept si pe blogul meu :)
    Cătălina
    www.ebonyvintage.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Să te bucuri cu drag de toate, Alina! Body-ul e chiar interesant ♥.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am mai auzit de acest site dar nu am avut curiozitatea sa ma uit sa vad ce pot gasi. Totusi azi m-am uitat si am vazut hainute dragute, in special doua perechi de pantaloni :D Sa le porti cu placere pe toate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca te-am determinat sa arunci o privire :).

      mersi.

      Ștergere
  9. inca nu am fost pe acolo, dar remediem! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. F fain body-ul, dar si cadourile. Sa te bucuri de toate! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. sa le folosesti cu drag! body-ul arata minunat! te pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Nice blog! Thanks for your comment and sure we can follow each other! I am a new GFC follower and now I hope you follow me back, ok?

    RăspundețiȘtergere
  13. Hı :)) I 'm following you and waiting you to follow me back bye :))
    pisimel.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Body-ul arata genial.
    Sa le porti cu placere. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. imi plac bratarile pe care le-ai primit!
    sa le porti sanatoasa pe toate!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  16. Great items!
    I follow. hope you follow back :)))

    Best wishes!
    vgolove1.blogspot.ru

    RăspundețiȘtergere
  17. That one piece swimsuit is so pretty! I love how classic it is :)

    Thank you so much for your comment on my blog. I'm now following you on GFC and Bloglovin.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. it's not a swimsuit, it'a a body, but I'm glad you like it.

      Thnaks for your visit :).

      Ștergere
  18. Body-ul am zis ca-i costum intreg de baie, arata foarte tare! Imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sure..I'd love to follow each other :)

    Followed ya via GFC...now its your turn
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  20. sa le porti cu placere. asta chiar surpriza ( sa mai gasesti ceva in colet ), nu prea mai gasesti magazine ca sa-ti mai ofere ceva, mai ales ca comanda nu a fost de o suma f mare.Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Vreau si eu body!!! :)
    Sa le porti sanatoasa, Alina!

    De apreciat faptul ca s-au gandit sa adauge o surpriza!

    Kisseeees!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  22. Sa le porti cu placere ! Bratarile sunt adorabile :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Hi My Dear ! :* Your blog is so cool ! I want to invite you to mine , and check the shop witch the banner is on the right side of my blog ! You will get 10% discount! I think that u will find in this shop something special for u ;* maybe u wanna follow each other ? If yes just follow me and let me know I will do the same ! :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Am comandat şi eu de la ei, dar am fost mulţumită vreo 2 ore. Şi eu am primit cureaua, care este singurul articol de care sunt mulţumită. La braţări, la zmeură o să vezi ca incep să i se desprindă biluţele, iar la o braţară nici nu am primit fructul. Eu mi-am mai luat un sacou, dar după 10 minute de purtare au început să se descoasă mănecile si din pacate nu am mai avut ce să le fac, chiar daca sacoul nu îmi era deloc mic. Eu nu voi mai comanda de la ei, păcat ca nu au haine de calitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi pare rau ca ai patit asta. i-ai contactat sa returnezi sacoul?

      Ștergere
    2. Cei de la Outlet Prix au vazut mesajul tau si sunt putin nedumeriti, deoarece nu apari nici in baza lor de date si nu gasesc nicio comanda pe numele tau.
      Esti rugata sa-i contactezi pe adresa clienti@outletprix.ro ca sa rezolvati aceasta problema.

      Ștergere
    3. Ce sa mai returnez acum? Saracul sacou este descusut in ultimul hal si la maneci si la spate. L-am dus si la cusut si tot continua sa se descoasa, s-a transformat intr-un fel de carpa.

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla