Treceți la conținutul principal

Idealia Life Serum Vichy - review

  Hello! Chiar daca a trecut destul de mult timp de la campania de testare lansata de Vichy, nu am uitat de acest review. L-am amanat din cauza ca  mi-a trebuit mai mult timp sa ma decid ce vreau sa va povestesc despre el.


  Initial trebuia sa testez 8 mostre, dar cineva mi-a mai donat 8 asa ca am folosit indeajuns incat sa fiu sigura de ce urmeaza sa notez. Fiecare pliculet mi-a ajuns pentru trei aplicari.

  Ce mi-a placut:
- textura fluida, care intra foarte repede in piele
- am avut sentimentul ca mi-a ameliorat ridurile fine de expresie
- per ansamblu, parea ca am un ten mai hidratat
- este o buna baza de machiaj
- nu este comedogen
- daca ajunge in jurul ochilor nu pisca

  Ce nu mi-a placut:
- contine particule iluminante, mai bine zis ceva ce aduce a sclipici. In prima zi m-am speriat de cat de tare imi sclipea tenul la lumina becului.
- nu face fata de una singura la tenul uscat. De altfel este recomandat sa se foloseasca impreuna cu o crema mai grasa, dar in asemenea combinatie iar imi simteam tenul incarcat.
- impresia ca modificarile in bine se petrec doar la suprafata pielii


  Concluzia este ca desi are unele efecte, nu se potriveste foarte bine tenului meu. As folosi-o ocazional, ca pe un soi de tretament daca mi-as simti tenul tern, dar pentru o utilizare indelungata nu este cea mai buna varianta. Pretul este si el cam mare (190 de lei), insa serul acesta mi-a placut mai mult decat alte produse Vichy. Nota 7.


Azi avem super oferte:

Miniprix are transportul gratuit indiferent de valoarea comenzii. La fel si Elefant ;). Iar Kurtmann are noi modele de la Zara.


Kissez!

Comentarii

  1. in mare parte am avut cam aceeasi impresie.. doar ca eu nu aveam nevoie de o hidratare mai mare.. :D
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am de testat o monstra cu lotiunea de corp mix fruit de la Farmasi.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. banuiesc ca miroase acrisor, asa ca mi-ai captat interesul :))).

      Ștergere
  3. Mie mi-a placut foarte multprodusul acesta si serul pentru ochi si gene.
    Revenind la Idealia Vichy serum- asta e ideea - sa redea prospetime , gandeste-te ca unele femei folosesc produse speciale ca sa obtina acel efect de "shine" care tie nu ti-a placut.
    Eu il foloseam seara si dimineata. Apoi aplicam crema hidratanta. Nu am nimic ce sa-i reprosez, tenul meu fiind foarte uscat , niciodata n-am avut senzatia de "prea incarcat". Si tot in cazul meu- intra repede in epiderma asa ca ma puteam machia dupa ce aplicam si crema hidratanta. Si apoi fondul de ten. Poate par multe dar....eu sunt multumita de rezultate ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte bine ca ti se potriveste :). important e sa descoperi varianta castigatoare.

      sa stii ca am avut o crema super-ieftina de la avon cu efect de luminozitate si chiar reusea sa faca asta: mai ales pe pometi puteam observa tenul luminos, bine intins si nu era urma de sclipici. asa ca vichy m-a luat putin pe nepregatite :). cand am intrat in baie becul era aprins si am vazut ca toata fatza imi sclipea, initial nu stiam de la ce e :)).

      Ștergere
  4. A si....n-am primit kitul de testare , mi-a oferit cineva cadou cateva mostre . Inca ma mai gandesc daca il achizitionez, oricum cel pentru ochi ar cam fi pe lista.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai e destul de economic serul, daca iti prieste consider ca merita banii.

      Ștergere
  5. Pretul ma descurajeaza din start!
    Faptul ca are particule iluminatoare nu avantajeaza tenul meu mixt, i-ar pune in "valoare" imperfectiunile!

    Multumim pentru review, Alinuta!

    Pup, pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S.
    Important: Contul meu personal de FB e blocat de cateva zile, nu il pot deschide! Sper sa poata fi recuperat! Voi putea apela la cineva luni! Am zis ca se remediaza de la sine, dar...nimic! :(
    Daca e nevoie, comunicam prin mail sau pe contul de Fb al blogului

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cat realism!! :))

      l-ai deblocat pana acum? ca eu, intarziata cum sunt, pierd evenimente importante :(.

      Ștergere
  6. Mie nu mi-au placut deloc mostrele, ba chiar am o multime nedesfacute. Tenul ma ustura usor dupa aplicare si ma inroseam. Pretul mi se pare foarte mare, la banii astia iti poti lua Estee Lauder.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am patit sa am reactii ciudate, dar nici nu mi s-a potrivit :(. intr-un fel, daca ne placea trebuia sa dam bani multi pe el :)). asa, ne-am luat de o grija! :))

      Ștergere
  7. eu am avut parte de monstruleti de la ea :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma temeam de mostruleti, mai ales din cauza particulelor fine de sclipici pentru ca, de obicei, tot ce are sclipici devine comedogen pe pielea mea. din fericire n-am avut probleme, chiar m-am mirat.

      Ștergere
  8. Eu inca mai am din aceste mostre, dar mi-a placut ca intra repede in piele acest ser.
    Ce ma bucur ca am vazut postul tau ieri si am profitat de transportul gratis de pe elefant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi s-a parut ca intra foarte repede in piele.

      pana am raspuns eu aici cred ca ai primit si coletul :)), dar ma bucur ca ti-am fost de ajutor.

      Ștergere
  9. si eu l-as testa inainte sa vad daca mi se potriveste sau nu....din cauza pretului, altfel il cumparam imediat :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu mai am inca din mostre, nu ma incanta prea tare, pentru ca se scamoseaza pe fata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca si eu am observat o usoara tendinta de scamosare, dar doar la o singura mostra, cand m-am incapatanat sa o impart doar in 2. cand am revenit la impartitul mostrelor in 3, n-am mai avut probleme.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla