Treceți la conținutul principal

Masca de par fortifianta Floral - review

  Hello! Incepem saptamana in forta, cu un review :). In ultimele saptamani am folosit regulat noua masca de par Floral, o masca cu efect fortifiant bazata de ulei de ricin si propolis. O puteti cumpara online de aici, costa 16,24 si are 200 de ml. Eu am primit spre testare o varianta mini, de aceea difera ambalajul.

  Textura este densa, intr-o nuanta deschisa de maro. Mirosul este o combinatie intre note florale si propolis, mi se pare o aroma placuta, dar la mine nu se pastreaza in par decat cateva minute.


  De cand am primit-o am folosit-o regulat, dar doar pe varfuri si am fost tare multumita de rezultate: parul ramane suplu, perfect hidratat. Cu toate astea, n-am observat vreo tentinda de ingrasare. De fapt, si cand o aplic pe par nu o percep ca fiind foarte grasa si am impresia ca intra repede in par iar clatirea se face foarte usor. Simt ca mi se potriveste foarte bine. Firele de par sunt mai puternice, mai rezistente si am observat acest efect inca de la prima utilizare. Se consuma destul de greu, avand in vedere ca eu o folosesc la doua zile de vreo doua saptamani si de abia am consumat o treime din cei 75 de ml. Este un produs demn de luat in considerare, iar acum sunt curioasa si vizavi de celelalte game: Floramin, Apidermaliv si Apidermin. Nota mea e 9.




  Pe Kurtmann exista reduceri de pana la 60%!!!

Kissez!

 

Comentarii

  1. E foarte buna intr-adevar :) Si eu o testez acuma si sunt foarte multumita, ma gandesc sa cumpar si varianta normala

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum sunt curioasa de balsam :). si dupa aia ma decid ce mai vreau pe viitor :).

      Ștergere
  2. si eu vreau sa o incerc cu toate ca nu ma prea atrage mirosul de propolis.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu o folosesc cam pe toata lungimea parului :). mai am un picccc din ea, voi scrie in curand impresii pe blog.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. desi eu nu prea folosesc masti , asta merita incercata :) pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. ...dar e mica, mica varianta primita de voi, pentru o crema de corp ar fi fost ok cantitatea, dar pentru o masca de par.... Pe parul meu as fi folosit-o in maxim doua ture dupa cum pare ... :(
    Cel putin pretul e chiar ok pentru 200ml.
    Sa o folosesti cu placere si bune rezultate si in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, este mica, am si scris ca nu mi se pare prea normal sa primim mostre, mai ales ca nu era specificat acest lucru, dar produsul e bun si merita un review.

      mersi ;).

      Ștergere
  6. Sa o folosesti cu placere pana la ultimul strop. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. eu aplic pe toata lungimea parului si din cauza asta se termina mai repede... :D
    ma miram eu ca la tine se termina atat de greu.. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se termina greu pentru ca parul meu are personalitate si trebuie sa ma comport in concordanta cu personalitatea lui :))).

      Ștergere
  8. Si eu am ales aceeasi gama si mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  9. Si la mine se consuma greu si am parul mai scurt :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu o am si ii voi si eu un review curand :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu testez aceeasi gama, am pozele pregatite, trebuie doar sa gasesc timp sa scriu postarea. Eu sunt incantata de miros, e divin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-as putea sa zic ca mi se pare divin, dar nu-mi displace :).

      Ștergere
  12. sunt sigura ca este un produs bun, imi plac marcile noastre!

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi plac mult produsele lor si aceasta masca este cu siguranta trecuta pe lista de cumparaturi :)

    RăspundețiȘtergere
  14. eu acum folosesc alta masca pentru par, dar dupa ce o voi termina, am sa o cumpar si pe aceasta spre testare.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla