Treceți la conținutul principal

Set Alfons Mucha (geluri de dus+sapun cu glicerina) - review

  Hey! Am stat multa vreme pe ganduri daca sa scriu acest articol pentru ca produsele astea se gasesc doar in Cehia, insa mi-au placut atat de tare incat, daca ajungeti prin Praga, v-as spune sa nu le ratati. Bineinteles, gusturile difera, insa chiar mi s-au parut produse de calitate si pe care le-as mai cumpara daca as avea ocazia.

  In primul rand, le-am gasit in magazinele cu suveniruri din centrul Pragai. Mi-au atras atentia prin ambalajele foarte finute. Exista patru tipuri de geluri si patru sapunuri cu glicerina. Fiecare costa 120 de coroane, dar setul de trei costa doar 295, adica aproximativ 50 de lei. Alfons Mucha a fost un pictor si un artist decorator foarte talentat, de care cehii sunt mandri si care are lucrari foarte delicate. Din ele s-au inspirat cei care au creat aceste produse si chiar au imprumutat imagini ale primaverii, verii, toamnei si iernii create de Alfons Mucha. Site-ul oficial este acesta. Mie mi se pare o idee foarte reusita de suvenir si acum regret ca nu le-am cumparat pe toate.

  Setul meu a continut gelurile de dus Toamna si Iarna si sapunul Vara. Sapunul, dupa cum se vede e lunguiet, are 125 de grame, e putin mai greu de utilizat, dar se poate taia si in doua si atunci folosirea devine mai usoara. Are un parfum solar, placut, nu usuca deloc pielea si se consuma destul de greu. Are nuanta aceea specifica de chihlimbar si aroma se pastreaza destul de multa vreme pe piele.

  Primul gel incercat a fost Toamna (200 ml) si am ramas pur si simplu fascinata de combinatia de arome. Foarte rar raman atat de cucerita de un parfum. Nu exagerez cand spun ca in recipient e captata insasi esenta toamnei. Calda, dar usor racoroasa, ce creeaza o stare de bine. Fructata, dar si florala, cu o multime de arome parfumate. Ma duce cu gandul si la frunze, la zile insorite si caldute, dar si la ploile reci, neintrerupte, la fructele aromate, la dulceturi si compoturi. Ma duce cu gandul la tot ce inseamna toamna inca de la nuanta delicata ce aduce aminte de frunze ruginii. In plus, e foarte calmant. Nu usuca pielea, se consuma destul de greu, textura este densa si face multa spuma.



  Fiind asa de incantata de primul, am tinut cel de-al doilea gel pana de curand. Ca textura si comportament seamana bine cu primul, dar logic, fiind dedicat iernii, are alta aroma. Bineinteles, are un miros rece, usor distant. Chiar daca este bazat pe elemente marine, reuseste sa capteze inghetul, frigul. Nu stiu daca pot exprima exact ceea ce vreau sa spun, insa e un miros care te ingheata usor, chiar daca nu are efect racoritor. Imi place sa-l folosesc cand am zile in care vreau sa pun distanta intre mine si restul lumii pentru ca intotdeauna imi lasa impresia de aroma potrivita in stare de melancolie, cand vrei sa fii tu cu tine insati.



  Sunt  produse cu mirosuri deosebite, cu texturi dense si placute pentru piele. Primesc nota 10 de la mine si sper ca intr-o zi le voi cumpara inca o data si, daca aveti drum in Cehia, luati-le in calcul! :)





Pe Miniprix avem transport gratuit la orice comanda ;).
In alta ordine de idei, ar fi trebuit azi sa va arat comanda de pe Kurtmann, dar curierul s-a pierdut din nou. Oricum, pe site gasiti reduceri si mai mari decat ieri ;).



Kissez!

Comentarii

  1. Daca mi-ar fi fost la indemana acum ma duceam dupa ele la cat de frumos le descrii. :)
    Si ambalajele sunt mai deosebite,imi plac tare mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm.. chiar as fi tare curioasa de un gel de dus cu miros de toamna.. sau de alt anotimp...cred ca sunt superbe... :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti dai seama ca acum mi-e ciuda ca n-am incercat si Primavara...

      Ștergere
    2. pai la urmatoarea calatorie... sa pui manuta pe el.. :D

      Ștergere
    3. sa vedem cand mai ajung in cehia, acum am alte tari pe lista :).

      Ștergere
  3. Super super atragatoare, sa mai postezi din astea la care nu avem acces! :) :D

    RăspundețiȘtergere
  4. asa de frumos le-ai descris, incat chiar ma tenteaza. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte interesante aceste geluri de dus! daca as avea ocazia mi le-as cumpara si eu pe toate anotimpurile.
    ca recipient, aduce mult cu gelurile de dus de la noi Today. le-am vazut de ceva timp in supermarket-ul XXL si mi le voi achizitiona cel mai sigur in viitorul apropiat, in specioal pe cel cu piersica si pe cel cu levantica. are si cu cocos insa acela este gel- crema si nu ma tenteaza prea tare. plus ca l-am si mirosit si nu m-a facut sa imi schimb parerea. asa ca raman doar la cele doua variante.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos le-ai descris..un adevarat rasfat pentru simturi acest set.
    Eu as pastra recipientele si as pune in ele alte geluri de dus :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie nu-mi place sa mut dintr-un recipient in altul :). acuma asta este, cand se termina, se termina si descopar altele :).

      Ștergere
  7. foarte, foarte frumoasa descrierea intr-adevar :)

    RăspundețiȘtergere
  8. pacat ca multe produse care primesc de la tine note mari, nu se gasesc si la noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e frustrant, dar macar cine se pregateste de plecat, poate sa-si faca o mica idee :).

      Ștergere
  9. Sunt superbe ambalajele :(. Ce păcat că nu avem de unde le lua din țară, mergeau foarte bine drept cadou.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla