Treceți la conținutul principal

Noua mea comanda Kurtmann :)

  Hello! Aseara am primit coletul mult asteptat de la Kurtmann si imediat am rupt cartonul sa ma pun pe probat :). Inca sunt in cautare de pulovere calduroase si de data asta am cedat in fata unuia cu un guler supradimensionat. Mi-a placut mult culoarea - eu sunt o fana a ciclamului si chiar daca am spus ca vreau sa ma feresc sa pulovere pe gat, acesta nu e incomod, nu urca pana la barbie, ci sta lejer si nu ma deranjeaza. Materialul e extrem de placut, moale si calduros. Eu am luat marimea S si e marca Tally Weijl. Vine mai lungut si se aseaza foarte frumos. In fuchsia nu mai e disponibil, dar il puteti cumpara pe alb sau pe maro. Pretul initial era de 18 euro.
  Culoarea e ca in prima poza, dar in cea de-a doua se vede mai bine materialul pufos si confortabil :). Scuze ca-i putin sifonat, dar de abia il scosesem din cutie :).


   Mai departe, am trecut la categoria caciulilor, ca in curand vine iarna peste noi. Eu sunt obisnuita sa port mai mult bascute, dar am zis ca vreau si ceva mai simplu. Asa ca am decis ca am ales ceva de la Tally Weijl. Pretul initial era de 4 euro. Imi place materialul, e moale si chiar daca e subtire banuiesc ca va tine cald.

  Ultima achizitie, dar care-mi place la nebunie, a fost o pereche de ochelari de soare, marca Stradivarius. De ceva vreme doream o pereche pe tonuri calde, iar acestia - o combinatie de maro cu portocaliu m-au cucerit din prima. Au categoria 3 de protectie, au costat 10 euro initial si sunt foarte confortabili pe nas. Pentru mine asta e un mare plus, am patit deseori sa probez ochelari care se simteau ca o menghina pe os. In plus, au venit intr-un suport absolut adorabil, vesel si foarte simpatic :).



  Si acum vine partea cea mai tare: toate produsele pe care le-ati vazut mai sus sunt astazi la reducere de 40%, asa ca va urez spor la shopping pe Kurtmann :).



Kissez!

Comentarii

  1. Chiar acum două zile am intrat la Tally Weijl aici in oraș si am pus ochii pe câteva lucrușoare ....dar m am abținut :))))
    Sa porti cu plăcere totul. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le porti cu placere.
    Ochelarii imi plac la nebunieee. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. draguta caciulita si simpatici ochelarii , sa le porti cu placere pe toate

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult puloverul :)
    Sa le porti cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte dragut puloverul si culoarea sa e frumoasa. Iar ochelarii sunt frumosi, trebuie sa ne arati si cum iti stau :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ochelarii sunt foarte tari, sa le porti cu placere draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Să le porţi pe toate cu drag! Culoarea puloverul este drăguţă foc! :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. sa le folosesti pe toate cu placere si speram sa te vedem si intr-un OOTD.. in curand... ;)
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu am un pulover cu gulerul putin mai mare, dar e pe albastru deschis si foarte calduros, care seamana foarte bine cu al tau.
    sa le porti sanatoasa!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  10. sa le porti pe toate cu mare placere. Pulovarasul imi place tare mult .
    Eu nu le am cu cacilitele, nu-mi place sa port nimic pe cap...doar in cazuri extreme :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi. acum cativa ani mai bine muream decat sa-mi fi pus ceva pe cap, dar acuma sunt foarte sensibila si le port cum da putin frigul...

      Ștergere
  11. Ochelarii au o rama tare interesanta. Sa le porti cu placere. :* Prima mea comanda Kurtmann a fost o adevarata incantare, ca si in cazul tau. Probabil voi reveni si cu alte comenzi in viitor, in special de jeansi. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi.

      eu cred ca sunt la a cincea comanda si pana acum toate au fost satisfacatoare :).

      Ștergere
  12. Imi plac mult ochelarii!
    Sa porti sanatoasa si voioasa noile achizitii!

    Pup, cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma bucur mult ca ti-a ajuns cu bine comanda si ca iti place pulovarul. Culoarea este foarte frumoasa! Eu am fost ieri pana in magazinul Kurtmann si vreau sa iti spun ca am fost dezamagita: era mic si avea foarte putina marfa fata de ce au pe site.
    Sa le porti pe toate cu placere.

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multzu!
      :( chiar? eu inca n-am reusit sa aung intr-un magazin fizic, dar site-ul este foarte multumitor.

      Ștergere
  14. Îmi place culoarea puloverului, dar faptul că are guler nu mă atrage. Eu am o problemă serioasă cu gâtul acoperit, trebuie să mă tratez cumva. Nici măcar eșarfă nu mai port, mi se pare că mă spânzură :)) Foarte drăguț e fesulețul. E mai practic decât băscuțele care lasă urechile pe afară :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca mai nou si pe mine incep sa ma enerveze chestiile pe gat si esarfele... ma gandesc ca-i o faza trecatoare :)).

      da, cu bascuta mai raman si urechile la aer :)).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla