Treceți la conținutul principal

Colectia mea de Chick-lit :)

    Hello! Astazi va arat colectia mea de carti chick-lit. Nu e nici mare, dar nici foarte mica. Am fix 25 de titluri, majoritatea fiind de la Polirom. Am descoperit acest gen de literatura in vara anului 2009 si, de atunci, mi s-a deschis apetitul. Nu pot sa zic ca e genul meu preferat, prefer cartile mai serioase, dar carticelele astea usurele sunt perfecte cand vrei sa te deconectezi. Plus ca arata foarte bine in biblioteca ;). Daca sunt pusa sa aleg dintr-o carte si o revista glossy, in 95% din zile o sa aleg cartea.
    Aceste colectii de adreseaza in special segmentului de varsta 20-35 de ani, fetelor interesate de noutati, cu o viata dinamica. Asa ca eu le vad perfecte pentru blogerite si cititoarele lor :).


   Se citesc foarte usor, de obicei sunt amuzante, iar eroinele simpatice. Daca stau si ma uit acum la colectia mea, primele titluri care imi atrag atentia sunt: Goana dupa cumparaturi la New York, de care v-am povestit duminica, apoi Jemima J si Lucy Sullivan se marita. Bineinteles ca am avut momente cand am vrut intreaga colectie :)),sunt multe carti care ma atrag.



  Voi ce ati citit? :)


Daca v-am tentat puteti cumpara de aici chick-lit incepand cu preturi de la doar 7,49 lei :).




Kissez!

Comentarii

  1. Chiar acum ma uitam la titlurile pe care le am si eu si imi lipsesc exact cele pe care le ai tu :)). Polirom am descoperit anul trecut si sincer nu ma prea atrageau avand si niste preturi foarte mari (dar am descoperit Elefant.ro cu preturi de 10 lei) asa ca am strans majoritatea titlurilor de la Humanitas, Cocktail dar mi se par mult mai bune cele de la Polirom Chic. Ma bucur ca cei de la Joy au scos acele carticele si le am si eu.
    Chiar arata foarte bine in biblioteca fiind viu colorate insa ca si tine prefer uneori carti mai serioase.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de la Humanitas am una, si aceea cumparata la oferta, in Real :).
      da, ideea celor de la Joy a fost foarte buna :).

      Ștergere
  2. Imi place colectia ta :D ce pot sa zic..ai gusturi bune la carti, hihi

    RăspundețiȘtergere
  3. Nice! :D Eu colectionez mai mult thrillers si genuri asemanatoare, dar si astea sunt ok pentru cand vrei sa-ti relaxezi creierul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai iti dai seama ca si eu am mult mai multe carti de alte genuri :). unele clasice si-mi mai plac autorii nordici.

      Ștergere
  4. Am sa le numar si eu pe ale mele, ca-s destule, chiar daca am mai donat dintre ele.
    Apropo de carti: ai zis ca vrei Jurnalul unui scandal si ti-am scris acolo sa-mi dai un e-mail cu adresa sa ti-o trimit, insa probabil ca nu ai mai intrat acolo sa vezi mesajul. Deci reiterez oferta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vai, imi cer scuze ca n-am vazut, ti-am raspuns pe blogul tau, la postarea cu pricina.

      Ștergere
  5. eu acum citesc "Lumea ce va sa vina" dar sincer nu ma atrage deloc si tooot trag de ea :)) pt ca am multe care ma ateapta pe raft.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incearca s-o citesti in paralel cu altceva, eu asa mai fac cand ma descurc greu cu o carte.

      Ștergere
  6. Si eu incepusem sa strang carti chick-lit acum cativa ani, dar apoi mi-am dat seama ca nu se merita sa dau banii pe ele. Cred ca am vreo 10 pe acasa, dar nu mai cumpar pentru ca nu sunt genul de carti pe care sa le recitesti, carti din care sa ramai cu ceva.
    Sunt o lectura de weekend ca sa zic asa.
    Acum prefer sa le cumpar daca apar cu o revista, sa le citesc pe net etc., dar nu mai dau banii pe ele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu le-am luat pe toate la reduceri si sa stii ca sunt mai ieftine asa decat pe la vreo revista :).

      Ștergere
  7. Eu am 13, dar am mai dat 2 :D. Majoritatea sunt de la Humanitas si le ador :D! Slam, Regina gafelor, Editie speciala etcc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si de la Humanitas am vrut cateva, insa cele mai vechi nu mai erau pe stoc :(.

      Ștergere
  8. Woooa ce fain. Mie mi se pare o colectie impresionanta. ;))
    Cred ca ma reprofilez. Trec de la geluri de dus la chick-lit. :))))

    RăspundețiȘtergere
  9. vaaaai.. ce multe ai.. :D:D
    si eu care credeam ca eu am destule.. :D:D
    trebuie sa imi maresc si eu colectia... mai ales ca mi-ai deschis apetitul pentru cateva titluri. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place colectia ta. Am si eu Rochia neagra de latex :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place, sunt destul de mandra de colectia mea :).

      Ștergere
  11. Ai citit sunt aiurita si se ia?Mi-a placut cartea!

    RăspundețiȘtergere
  12. am citit o gramada de M. Keyes, si daca nu ai incercat inca Sophie Kinsella, go for it!

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi faci "pofta" acum, mi-e dor de carti usoare.
    O sa ma pun sa recitesc romanele de dragoste, pentru mine sunt cele mai frumoase :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Am si eu Aproape casatoriti si Micuta englezoaica:D. Mi-au placut tare mult :D.

    RăspundețiȘtergere
  15. Confesiunile unei mame lenese am citit si m-a amuzat teribil.

    RăspundețiȘtergere
  16. tu esti cu cartile,eu cu revistele pentru nunti...
    tu esti cu ochisorii dupa noi carti,eu cu ochii dupa reviste noi...
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ooo, ce colectie! Super, si eu am citit cateva carti din astea, Amy pleaca in luna de miere mi-a placut tare mult si imi doream sa fie si un film facut dupa ea :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Acum ma simt prost ca n-am nici macar o carte Chick-lit :)) De fiecare data ma indrept catre alt stil...hm, trebuie totusi sa recuperez, sunt o lectura usoara si relaxanta :P

    RăspundețiȘtergere
  19. va anunt ca la carturesti in afi , dar si la libraria humanitas de pe victoriei sunt multe chicuri cu 10 lei(toate care pe polirom.ro costa 10 lei, costa atat si in cele doua librarii) :D Poate si in alte librarii, dar in astea doua sigur.
    Intr-adevar unele sunt scumpe si mai poti lua si teapa, ca se lanseaza cu pret de 39 lei si le vezi pe urma reduse la 10 lei. Eu doar pe cele la reducere le cumpar acum, pret intreg dau doar pe Sophie Kinsella. :D Si intr-adevar arata super-dragut in biblioteca!

    RăspundețiȘtergere
  20. Pai interesante.. Sincer nu prea am citit carti din aceasta categorie, dar ma gandesc sa incerc.!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu eram mai reticenta la inceput, dar unele sunt chiar faine :).

      Ștergere
  21. ce fain arata colectia ta.
    si eu caut ceva carti mai usurele care sa le citesc in vacanta ( de fapt pe drumul pana la destinatie ) , dupa cum le-ai descris cred ca sunt numai potrivite, asa-i ?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla