Treceți la conținutul principal

Teo :)

  Hey! Nu stiu cine sta la citit bloguri zilele acestea, insa astazi m-am hotarat sa postez despre un lucru mic, banal, dar extrem de important: sapunul! Preferatele mele sunt de la Teo, am vazut ca si alte fete le cumpara si sunt multumite de ele. Le-am descoperit chiar de la aparitia lor si am fost foarte multumita de raportul pret-calitate. Costa putin peste un leu, iar sapunul ramane tare pana la final, nu o sa aveti neplacerea sa vi se rupa in maini. In plus, exista destule sortimente ca sa nu va plictisiti de unul si acelasi miros. Aroma persista si dupa zile bune dupa ce sapunul a fost pus in folosinta si invaluie toata baia. Si mainile raman placut mirositoare mult timp. Preferatele mele sunt Brazil si Hawaii. Primul este floral, iar al doilea mi se pare ca miroase a piersica si cred ca-l cumpar cel mai des. Mi s-a intamplat foarte des sa fiu intrebata de musafiri ce sapun e acela de miroase ataaaat de bine si intotdeauna raspunsul meu a fost "Teo" :) 


    Voi le-ati incercat?






Kissez!



Comentarii

  1. Neata ,mai citesc eu noile postari din blogroll :)
    Si eu folosesc sapunul Teo ,doar ca nu cel solid :)
    Sapun lichid Japonia , miroase foarte fain si imi place dimineta sa ma trezesc cu acest miros.
    Intradevar sapunurile Teo sunt faine :)
    Te pup , week-end frumos :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neata! :) Trebuie sa iau si un sapun lichid :) Weekend frumos si tie :)

      Ștergere
  2. L-am avut si eu si miroase super!O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am mai folosit un sapun Teo cam de vreo 10 ani,daca nu ma insel...
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu folosesc sapunurile solide ci le prefer pe cele lichide....dar o sa incerc si de la Teo....m-ai facut curioasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Uuu, si eu sunt fan declarat Teo Hawaii, zici ca e bucatica de mango intre palme. Momentan folosesc sapun lichid Aile (marca Kaufland) cu lapte si migdale si ma topesc dupa el, dar parca tot la Hawaii mi-e gandul. Cea mai buna parte la ele e ca nu usuca pielea deloc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se pare ca miroase a piersica. Oricum e clar ca miroase a fruct aromat si copt. miammmii!!

      Ștergere
  6. nu am incercat nici unul dintre sapunurile lor, insa m-ai facut curioasa..:*

    RăspundețiȘtergere
  7. nu am folosit sapunurile Teo,insa m-ai facut curioasa

    RăspundețiȘtergere
  8. Eram mica cand ai mei au inceput sa foloseasca Teo. Sunt fenomenale si lasa pielea foarte fina

    RăspundețiȘtergere
  9. Trebuie sa recunosc ca mi-ai cam facut pofta de un asa sapunel,desi eu folosesc doar lichid:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe primul il folosesc si eu acum, mereu mi-au placut mirosurile lor!

    RăspundețiȘtergere
  11. exista,stiu din surse sigure.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ziceam ca sunt doar de vreo 8 ani, dar probabil ca sunt uituca :))

      Ștergere
  12. Mereu am fost innebunita dupa sapunurile teo. Si parca niste geluri de dus la fel de superbe aceeasi marca!:X

    RăspundețiȘtergere
  13. deci, trebuie sa incerci Nivea- cu nuca de cocos si ulei de migdale. Miroase discret (spre deosebire de acesta) insa placut...si hm..imi place asa de tare...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sm avut multe nivea, dar am impresia ca l-am omis pe preferatul tau :)

      Ștergere
  14. L-am incercat pe cel mov si pe cele prezentate de tine...bune,miros frumos,nu usuca asa tare pielea,le aseman cu cele de la Oriflame,care sunt preferatele mele momentan.Acum folosesc unul de la Oriflame din gama Silk nustiucum,de 1 an si ceva...si a venit o vecina mai batrana pe la mine si,observand ca miroase frumos,m-a intrebat cum se numeste.I-am spus,Oriflame.Bineinteles ca ea avand 86-87 de ani (ma intreb cum de mai are miros...,in fine,sa nu fiu rea) nu stia de Oriflame,ca doar nu statea ea sa comande pe la reprezentanti sapunuri,se ducea la bacanie si isi lua ce gasea si ea,cred ca m-a intrebat de 3-4 ori cum se numeste,ca nu ii era cunoscut numele.Si uite asa,imi spune ca si ei ii place Teo,ca si ea cumpara sapunuri dinastea,etc.M-a rugat sa ii arat ambalajul,si,cand l-a vazut,a exclamat "Ei,uite maica,i-a schimbat ambalajul!"
    M-am amuzat teribil de faza asta,si,fara sa ii mai explic ca e vorba de alta firma,i-am dat "cadou" unul.De atunci aseman Teo cu Silk de la Oriflame...Si,mai pe scurt,imi place Teo!! :)))
    Simona.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) macar incearca sa fie in trend. eu nu m-am gandit la aceasta alaturare, desi am avut si sapunuri Oriflame Silk.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla